Hokas er nå Equity! Les mer om navnebytte

Saksbehandlerne som vil følge opp din likviditet

Hver bedrift som blir kunde av Equity får tildelt en saksbehandler som skal hjelpe og rådføre på veien mot bedre likviditet.

Saksbehandleren skal sørge for at våre kunder forstår hvordan løsningen fungerer, og setter opp en optimal flyt for påminnelser og purringer. Dette gjør at den unike løsningen som Equity leverer kan følge opp at sluttkunden betaler for å opprettholde god likviditet for kreditor.

Etter at løsningen er tatt i bruk og kunden begynner å merke at fakturaer blir betalt snarere, så vil saksbehandler komme med anbefalinger til hvordan det kan gjøres ytterligere forbedringer for å forbedre likviditeten til selskapet. Dette hjelper våre kunder til bedre å forstå hva likviditet består av, hvordan det kan forbedres, og hvorfor det er veldig utslagsgivende for bedrifter.

Ofte kan saksbehandlere komme med anbefalinger som hjelper kunden å unngå dårlig drift, eller i værste fall konkurs.

Equity sitt største ønske er å hjelpe kundene med å skape bedre likviditet samtidig som relasjonene føler de blir tatt vare på.

Ulike ting som saksbehandler kan hjelpe med:

  • Hvordan kan jeg få betalt tidligere?

  • Hjelp til funksjoner i løsningen

  • Særskilte vilkår for enkelte debitorer

  • Gjøre optimaliseringer på oppfølgingsflyt

Hos Equity Norge er det to avdelinger 'betalingsoppfølging og finansiering' og 'inkasso'. I 2019 ble 98.9% av alle fakuraer som ble sendt gjennom løsningen betalt før inkasso, dette er vi veldig stolte av da det både gir god likviditet og gjør at sluttkunde slipper avgifter og gebyrer. Men dersom saken unntaksvis går til inkasso så har vi en egen avdeling som sikrer at kunden får betalt uten at det går på bekostning av kundeforhold.

Flere fra Nyheter

ALLE ARTIKLER